کد خبر: 1175034
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۹
مدیر کل صنعت،معدن و تجارت خراسان شمالی:
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی یکی از موثرترین ابزار توسعه صادرات را اعزام و پذیرش هیات‌های تجاری دانست و از رونق این مقوله در دو سال اخیر خبر دارد.
سهیلا سعیدی

حسین حاجی‌بگلو، یکی از موثرترین ابزار‌ توسعه صادرات را اعزام و پذیرش هیات های تجاری دانست که با سازماندهی مناسب، برنامه ریزی منظم و دقیق این مهم اتفاق افتاده است و در این راستا برنامه های مدونی برای اعزام هیات ها تدوین شده و ابزارهای لازم جهت تحقق اهداف اعزام نیز تدارک دیده شده است.

وی از مهم ترین برنامه های پیش رو در سال جاری به اعزام یک هیات تجاری و بازاریابی به کشور روسیه در شهریور ماه خبر داد.

برنامه ریزی و پیگیری جهت اخذ مجوز برای حضور در نمایشگاه ایران پروژه در مهرماه سال جاری و برنامه ریزی و پیگیری جهت اخذ مجوز نمایشگاه اختصاصی ایران در کشور ترکمنستان در اسفند ماه از مهم ترین برنامه های پیش رو هستند.

حاجی بگلو در خصوص پذیرش هیات تجاری نیز به حضور سفیر کشور بنگلادش در استان طی سال1401 و حضور هیات تجاری از کشور ترکمنستان در سال 1402 اشاره کرد.

وی در خصوص اعزام هیات تجاری استان نیز افزود: اعزام هیات تجاری و بازاریابی به کشور ارمنستان در مردادماه سال 1400، اعزام هیات تجاری و بازاریابی به کشور قزاقستان در آبان ماه 1400، اعزام هیات تجاری و بازاریابی به کشور روسیه در شهریور ماه 1401 و اعزام هیات تجاری و بازاریابی به کشور ترکمنستان در مهرماه سال 1401 از مهم ترین اعزام های هیات تجاری استان در دو سال گذشته هستند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار